Co charakteryzuje podej艣cie anywhere commerce?
Jak anywhere commerce rewolucjonizuje sprzeda偶?
Dopasowanie do oczekiwa艅 rynku
Wdro偶enie podej艣cia a-commerce oznacza wi臋ksz膮 艂atwo艣膰 w dopasowywaniu si臋 do coraz szybciej zmieniaj膮cych si臋 trend贸w, wyznaczanych przez oczekiwania i potrzeby konsument贸w.
Podej艣cie data driver
Agregowanie danych w ramach jednego sp贸jnego modelu daje wi臋ksze mo偶liwo艣ci data science oraz wyci膮gania wniosk贸w dotycz膮cych zachowa艅 konsumenckich. Ta wiedza przek艂ada sie na zwi臋kszenie sprzeda偶y.
Zakup w dowolnym miejscu i czasie
A-commerce odpowiada na oczekiwania klient贸w, kt贸rzy chc膮 mie膰 mo偶liwo艣膰 zakupu niezale偶nie od czasu i miejsca, w kt贸rym si臋 znajduj膮 oraz medium, kt贸rym si臋 pos艂uguj膮.
Sp贸jna strategia
Wsp贸lna strategia sprzeda偶owa daje wi臋ksze mo偶liwo艣ci optymalizacji do艣wiadcze艅 zakupowych w ramach Customer Journey.
Czym jest anywhere commerce?
A-commerce ma na celu zapewnienie sp贸jnego i zintegrowanego do艣wiadczenia klienta niezale偶nie od tego, gdzie i w jaki spos贸b dokonuje zakup贸w lub interakcji z mark膮.
Anywhere commerce w kilku s艂owach to:
- dokonywanie zakup贸w i interakcja z mark膮 w dowolnym miejscu i czasie, niezale偶nie od urz膮dzenia czy kana艂u,
- zapewnienie jednolitych i spersonalizowanych do艣wiadcze艅 klienta w r贸偶nych punktach styku,
- p艂ynne przej艣cie pomi臋dzy kana艂ami, np. od ogl膮dania produktu w sklepie, przez sprawdzenie go w social mediach, a偶 do zakupu na stronie,
- agregowanie danych i proces贸w umo偶liwiaj膮cych odtworzenie 艣cie偶ki klienta niezale偶nie od kana艂u.
Obszary, kt贸rymi zajmujemy si臋 w ramach tworzenia anywhere commerce
Sprzeda偶 cyfrowa
Odwzorowanie najlepszych cech sprzeda偶y offline w 艣rodowisku online. Obejmuje m.in. dostosowywanie i implementacj臋 platform e-commerce, wykorzystanie live/social commerce czy integracj臋 i modelowanie sprzeda偶y w ramach marketplace鈥櫭硍.
Omnichannel
Synergia dzia艂ania online i offline, w ramach kt贸rej marka zapewnia sp贸jne i spersonalizowane do艣wiadczenie klienta poprzez zintegrowane kana艂y komunikacji i sprzeda偶y. Obejmuje m.in. unifikacj臋 UX, po艂膮czenie sprzeda偶y cyfrowej i stacjonarnej oraz integracj臋 narz臋dzi obs艂uguj膮cych kana艂y online i offline w jeden sp贸jny model danych.
Segmentacja i lojalizacja
Segmentacja i lojalizacja klienta to kluczowe strategie stosowane przez firmy w celu lepszego zrozumienia klienta, udoskonalenia obs艂ugi i budowania relacji. Obejmuje m.in. pozyskiwanie i prac臋 na danych w艂asnych (zero party data oraz 1st party data), dzia艂ania zwi臋kszaj膮ce CLTV i wska藕niki retencyjne, w tym implementacj臋 program贸w lojalno艣ciowych.