Anywhere commerce

Anywhere commerce to elastyczne podej艣cie do sprzeda偶y, kt贸re umo偶liwia klientom dokonywanie zakup贸w oraz interakcj臋 z mark膮 w dowolnym miejscu i czasie.

Co charakteryzuje podej艣cie anywhere commerce?

Sp贸jne do艣wiadczenie klienta

Powtarzalne i sp贸jne do艣wiadczenie klienta, niezale偶nie od tego, czy robi zakupy na stronie, przez telefon czy w sklepie stacjonarnym, staje si臋 intuicyjne, wp艂ywa na zadowolenie i przywi膮zanie do marki.

Wygoda dla konsumenta

Podej艣cie omnichannel pozwala klientom na swobodne przechodzenie pomi臋dzy r贸偶nymi kana艂ami, dzi臋ki czemu proces zakupowy jest wygodniejszy i bardziej elastyczny.

Odporno艣膰 i bezpiecze艅stwo

Oferowanie r贸偶nych kana艂贸w sprzeda偶y mo偶e uodporni膰 mark臋 na zmiany i kryzysy na rynku, takie jak np. ograniczenia zwi膮zane z pandemi膮.

Zwi臋kszenie sprzeda偶y

Dost臋pno艣膰 r贸偶nych kana艂贸w sprzeda偶y zwi臋ksza zasi臋g marki i mo偶e prowadzi膰 do wzrostu sprzeda偶y.

Budowa i wzmocnienie relacji

Dostarczanie spersonalizowanych, u艂atwiaj膮cych zakupy do艣wiadcze艅, kt贸rych oczekuje klient jest podstaw膮 do budowania relacji i zwi臋kszenia jego lojalno艣ci.

Zrozumienie konsumenta

Integracja danych z r贸偶nych kana艂贸w pozwala lepiej zrozumie膰 zachowania i preferencje klient贸w, co prowadzi do bardziej spersonalizowanych ofert i skuteczniejszego targetowania.

Jak anywhere commerce rewolucjonizuje sprzeda偶?

1

Dopasowanie do oczekiwa艅 rynku

Wdro偶enie podej艣cia a-commerce oznacza wi臋ksz膮 艂atwo艣膰 w dopasowywaniu si臋 do coraz szybciej zmieniaj膮cych si臋 trend贸w, wyznaczanych przez oczekiwania i potrzeby konsument贸w.

2

Podej艣cie data driver

Agregowanie danych w ramach jednego sp贸jnego modelu daje wi臋ksze mo偶liwo艣ci data science oraz wyci膮gania wniosk贸w dotycz膮cych zachowa艅 konsumenckich. Ta wiedza przek艂ada sie na zwi臋kszenie sprzeda偶y.

3

Zakup w dowolnym miejscu i czasie

A-commerce odpowiada na oczekiwania klient贸w, kt贸rzy chc膮 mie膰 mo偶liwo艣膰 zakupu niezale偶nie od czasu i miejsca, w kt贸rym si臋 znajduj膮 oraz medium, kt贸rym si臋 pos艂uguj膮.

4

Sp贸jna strategia

Wsp贸lna strategia sprzeda偶owa daje wi臋ksze mo偶liwo艣ci optymalizacji do艣wiadcze艅 zakupowych w ramach Customer Journey.

Czym jest anywhere commerce?

A-commerce ma na celu zapewnienie sp贸jnego i zintegrowanego do艣wiadczenia klienta niezale偶nie od tego, gdzie i w jaki spos贸b dokonuje zakup贸w lub interakcji z mark膮.

Anywhere commerce w kilku s艂owach to:

  • dokonywanie zakup贸w i interakcja z mark膮 w dowolnym miejscu i czasie, niezale偶nie od urz膮dzenia czy kana艂u,
  • zapewnienie jednolitych i spersonalizowanych do艣wiadcze艅 klienta w r贸偶nych punktach styku,
  • p艂ynne przej艣cie pomi臋dzy kana艂ami, np. od ogl膮dania produktu w sklepie, przez sprawdzenie go w social mediach, a偶 do zakupu na stronie,
  • agregowanie danych i proces贸w umo偶liwiaj膮cych odtworzenie 艣cie偶ki klienta niezale偶nie od kana艂u.

Obszary, kt贸rymi zajmujemy si臋 w ramach tworzenia anywhere commerce

Sprzeda偶 cyfrowa

Odwzorowanie najlepszych cech sprzeda偶y offline w 艣rodowisku online. Obejmuje m.in. dostosowywanie i implementacj臋 platform e-commerce, wykorzystanie live/social commerce czy integracj臋 i modelowanie sprzeda偶y w ramach marketplace鈥櫭硍.

Omnichannel

Synergia dzia艂ania online i offline, w ramach kt贸rej marka zapewnia sp贸jne i spersonalizowane do艣wiadczenie klienta poprzez zintegrowane kana艂y komunikacji i sprzeda偶y. Obejmuje m.in. unifikacj臋 UX, po艂膮czenie sprzeda偶y cyfrowej i stacjonarnej oraz integracj臋 narz臋dzi obs艂uguj膮cych kana艂y online i offline w jeden sp贸jny model danych.

Segmentacja i lojalizacja

Segmentacja i lojalizacja klienta to kluczowe strategie stosowane przez firmy w celu lepszego zrozumienia klienta, udoskonalenia obs艂ugi i budowania relacji. Obejmuje m.in. pozyskiwanie i prac臋 na danych w艂asnych (zero party data oraz 1st party data), dzia艂ania zwi臋kszaj膮ce CLTV i wska藕niki retencyjne, w tym implementacj臋 program贸w lojalno艣ciowych.

ZADAJ PYTANIE EKSPERTOWI

艁ukasz Heine

Chief Relationship Officer

Warning: Undefined variable $paged in /home/yetiz/domains/yetiz.dev.yetiz.pl/public_html/web/app/themes/yetiz/blocks/worker/worker.php on line 58

W pracy jest mi艂o艣nikiem MarTech i Big Data, kt贸ry wierzy, 偶e konwersja to idealne po艂膮czenie matematyki i kreacji.

Nie ma dla niego wynik贸w bez przetestowania i zebrania poprawnych danych, z kt贸rych mo偶na wyci膮gn膮膰 odpowiednie wnioski.

Blog

Powi膮zane tematy